Så skal vi til at tage skridtet og overgå 100 % til vores nye hjemmeside dvs. facebook fremover kun vil blive brugt som debatforum for alle medlemmer og at alt information fra bestyrelsen, events, klubtræning, osv. KUN vil komme på hjemmesiden.
Det vil så også sige at vi skal til at tilmelde os de events/træninger vi deltager i, da vi fra d.d. vil aflyse træning hvor der ikke er nok tilmeldte. Dette er mest for trænernes skyld så de ikke står uden deltagere i dagens træning og samtidig har mulighed for at planlægge noget der passer til deltager antallet, samtidig giver det også jer selv mulighed for at se hvor mange og hvem der deltager i dagens træning. Svømning i hallerne kræver ikke tilmelding men alle andre træning samt events kræver tilmelding for at kunne deltage.
De frivillige omkring hjemmesiden har lagt rigtig mange timer i netop denne del så derfor håber vi at i vil bakke op om siden og dens funktioner.
Bestyrelsen vil fremover være menige medlemmer for hvad angår facebook og kun kunne udtale sig på egne veje, så ønsker man at adresserer bestyrelsen skal man maile til kontakt@kvik-tri.dk eller formand@kvik-tri.dk
Vi glæder os til en ny sæson og endnu mere til at alle begynder at bruge hjemmesiden som den er tiltænkt.
På vegne af bestyrelsen.
Brian SIgsgaard